De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 95 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX82-1-4MB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Saranb 10-03-2021

Erg stil

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

Ik heb deze geweldige stofzuiger mogen testen.
Ik ben zeer te spreken over het design en over hoe licht dat de stofzuiger zelf manoeuvreert . De stang/roller zelf is daartegen wat zwaarder en minder soepel.
Na lang stofzuigen heb ik dan toch een lamme arm.
De stofzuiger is heel erg stil vergeleken met andere stofzuigers .ik woon op een appartement en kan savonds gewoon stofzuigen wanneer de kindjes liggen te slapen. Ook hebben de onderburen er geen last van wat ik ideaal vind.
Een klein nadeel vind ik de stofzuigerzak die is niet zo heel erg groot en zal al snel aan vervanging toe zijn .
Er zit gelukkig wel een reserve bij in de doos. De stofzuiger past zich aan het oppervlak ook dit is ideaal als je verschillende oppervlakken hebt.
Ik raad de stofzuiger zeker wel aan!

Pluspunten

• Stil
  • Mooi design
  • Past zich aan oppervlak

Minpunten

• Stang is te zwaar
  • Zak is te klein

Cindyke140706 03-03-2021

Stille stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

Ik heb de stofzuiger nu ongeveer 3 weken in gebruik en ik ben nog steeds verbaasd over hoe stil het toestel is. Ik kan stofzuigen terwijl onze baby haar dutje ligt te doen in de living. Ze word er niet wakker van! De smart technologie werkt ook heel goed. De stofzuiger past zichzelf aan aan de ondergrond waardoor de hondenharen overal probleemloos verdwijnen. Vanaf dat de zak van de stofzuiger bijna vol is begint de stofzuiger wel iets meer lawaai te maken maar dit is meteen opgelost door een nieuwe zak te plaatsen. Het lange snoer is ook heel handig, hierdoor hoef ik niet steeds te wisselen van stopcontact. Minpuntje is wel dat als je per ongeluk tegen een muur aanrijd het toestel meteen krassen vertoond. Verder is hij heel soepel in gebruik. Ik vind het een toptoestel

Pluspunten

• Stil
  • Smartfunctie
  • Lang snoer

Minpunten

• Snel krassen
  • Kleine zak

Tine 02-03-2021

Tine

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

De stofzuiger ziet er goed uit met zijn fleurige kleurtje. Hij is inderdaad stiller dan wat ik gewoon ben, wat een voordeel is in een appartementsgebouw.
Echter lijkt de stofzuiger voor mij persoonlijk onvoldoende zuigkracht te hebben. Mijn oude steelstofzuiger doet het op dat vlak toch beter. Ik merk dat zwaardere stukken vuil (bvb gemorste kattenbrokjes) niet opgezogen worden.
Daarnaast vind ik de stofzuiger niet echt wendbaar.
Het lichte gewicht is dan weer een pluspunt voor wie vaak een stofzuiger via de trap verplaatst.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Stil
  • Mooi design

Minpunten

• Te weinig zuigkracht

Sara 27-02-2021

Aegvx82-1-4-mb

Geschreven voor: AEG VX82-1-4MB

Na 2 weken testen ben ik meer gewoon aan het toestel geraakt. In het begin vond ik dat de voet niet makkelijk meedraaien om tot on de hoekjes vlot te gaan. Het smart systeem is voor mij persoonlijk geen grote meerwaarde, maar het werkt wel. Je kan zonder switchen van knop van parketvloer naar tapijt overgaan. Het snoer is best wel lang, wat een voordeel is om in 1 keer een grote ruimte te doen. Voor mij is het beste punt van dit toestel het stille geluid. Dit is echt aangenaam ! Verder oogt het toestel mooi qua design. De hulpstukken doen wat ze moeten doen, maar is standaard bij de meeste stofzuigers. De handleiding is iets minder duidelijk, maar is geen minpunt.

Pluspunten

• Stille geluid
  • Lang snoer

Minpunten

• Flexibiliteit van de voet

sven 24-02-2021

zeer goed toestel

zeer goed toestel.
we zijn telkens opnieuw verbaasd over de stille motor, dit maakt het zeer gemakkelijk om te poetsen terwijl de kinderen nog slapen of na de nachtshift van de partner.
het toestel oogt ook zeer mooi en ligt heel makkelijk in de hand.
met de handige extra tool is het makkelijk om kleine hoekjes te stofzuigen.
de smart functie werkt zeer goed zodat de motor is aan elke ondergrond aanpast
echt een aanrader

Pluspunten

• zeer stil
  • mooi